Handelsbetingelser

Pr. 01.01.2024
Mynova Studio ApS
Reberbansgade 32
9000 Aalborg
Danmark

Company reg./CVR nr. DK40244425


Mynova Studio ApS er både et smykkeværksted, piercingstudio og en webshop. Booking af piercinger foregår online og afholdes fysisk i vores studio i Reberbansgade 32. Vores studio er ikke en butik med klassike åbningstider, men man kan købe de smykker vi har på display i vores studio. Vores studio har åbent i takt med vores piercingbookinger afholdes - åbningstiderne fremgår af denne side. Åbne slots til piercinger ses i vores bookingkalender.

Du kan betale med mobilepay eller kontanter i vores studio.


Kundeservice

Alle henvendelser skal sendes til shop@mynovastudio.dk.
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 2 hverdage.
Vi kan ikke svare på telefon, da vi som oftest står og laver huller i mennesker.

Booking til piercing

Når du booker din tid til piercing i vores studio, modtager du en bekræftelsesmail, en påmindelsesmail 28 timer inden din tid og én sms 3 timer før din tid, med adresse og telefonnummer skulle du være forhindret i at overholde din tid. Man booker IKKE tid til downsizing, her tjekker man kalenderen for åbne slots og kommer ind i de tidsrum. Booker du tid til en downsizing, blokker du tid for betalende kunder og vil blive opkrævet 100kr. i gebyr.

Du kan ændre/aflyse din tid via din bekræftelsesmail op til 24 timer før aftalen. Aflyser du inden for 24 timer, bliver du opkrævet et gebyr.

Ordreaflæggelse på webshoppen

Når du laver en ordre på webshoppen er det ikke en bindende juridisk aftale. Hvis vi vurderer det produkt du har bestilt ikke lever op til vores kvalitetskrav eller der er fejl i lagerbeholdningen, leveringsproblemer eller andre praktiske forhindringer, kan vi vælge at annullere din ordre. Din ordrebekræftelse/faktura sendes til dig, når vi har pakket og sendt din ordre. Så ved du at din pakke er på vej til dig.

Betaling på webshoppen

Følgende betalingsmuligheder kan anvendes på webshoppen:

  • Visa

  • Mastercard

  • Applepay

Vores betalingsgateway er faciliteret af den certificerede transaktionsassistent; Stripe, hvor dine data er krypteret. Det betyder at vi på ingen måde kan se, eller få adgang til dine kreditkortoplysninger. Vi kan dog tilgå et servicepanel hvor vi kan administrerer refundering af dine indbetalinger, skulle det være nødvendigt.

Fragt & Priser

Alle priser på vores produkter, både fysisk og online er incl. 25% moms.

Fragten i Danmark koster 39 DKK med levering til GLS pakkeshop og 49 DKK med hjemmelevering.

FRI FRAGT til nærmeste pakkeshop på alle ordrer over 499 DKK.  


Forsendelse

Vi sender på alle hverdage og bestræber os på at sende din pakke afsted inden for 1-2 hverdage, men der kan ske forsinkelser el. lign og derfor forekomme en leveringstid på op til 7 arbejdsdage. Nogle ordrer er bestilingsarbejde og kræver derfor en længere leveringstid, som kan være op mod 14 dage.

Ordrer modtaget i weekenden eller helligdage afsendes så vidt muligt den efterfølgende hverdag indenfor leveringsfristen. Bemærk at vi sender med track and trace, derfor kan der går der som regel 1 hverdag fra du modtager en shipping-mail fra os til pakken ankommer. Hvis posten har tømt buret for den dag pakken afsendes, sendes din ordrer næstfølgende dag og der vil derfor gå op til 2 hverdage.


Track & Trace

Vi sporer din pakke og benytter GLS til omdeling af vores pakker med et track and trace nr. Dette track and trace nummer fremgår af den ordrebekræftelse, du har modtaget via din indtastede mail. Det betyder, at både du og vi kan gå ind og se, hvornår posten har leveret din pakke, om du var hjemme eller om den er sendt videre til posthuset, hvornår den er ankommet på posthuset/pakkeshoppen og hvilket/hvilken.

Klik på linket i din ordrebekræftelse for at følge din pakke.


Fik du ikke modtaget pakken?

Hvis du ikke er hjemme, når din pakke leveres på adressen, du har anført ved bestilling, informerer posten dig om, hvilket posthus din pakke så kan hentes på. Sørger du ikke for at afhente inden den dato, de har anført, bliver pakken returneret til Mynova Studio. Ønsker du pakken fremsendt igen, kan du bestille og købe fragt for en ny forsendelse i vores webshop.

Har du ikke reageret inden for 3 mdr., kan vi ikke længere garantere, at din pakke kan returneres til dig, eller at vi kan godtgøre dit køb. Hvis du ønsker beløbet returneret inden for de 3 mdr., vil du få returneret dit fulde beløb, ekskl. omkostninger til fragt, hvis alle varer er ubrugte, intakte og ubeskadiget.


Beskadigelse under transport

Hvis din vare bliver beskadiget eller væk under transport, er Care by Nature ansvarlig for refundering eller fremsendelse af ny vare. HUSK at tage foto af din vare ved modtagelse, hvis den er beskadiget, for du er ansvarlig for at dokumentere pakkens tilstand ved modtagelse. Så vi kan oprette en klagesag med vores fragtfirma.

Venligst send dokumentationen til shop@mymnovastudio.dk inkl.:

  • dit ordrenummer

  • dit navn

  • email brugt ved ordreaflæggelse

  • foto af beskadigelsen/pakken ved modtagelse


Klager & Reklamation

Alle køb er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret, hvilket betyder, at du som kunde kan klage over fejl eller mangler ved din vare indenfor 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slidtage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved din vare, kontakt da venligst vores kundeservice på shop@mynovastudio.dk.


Hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen

Hvis du ikke får afhentet din pakke i pakkeshoppen, inden for tidsfristen, bliver pakken returneret til os. Når vi har modtaget pakken, har du mulighed for at få den gensendt mod betaling eller at få pengene tilbage for dine varer. Vi kan ikke returnere din pakke, før vi har modtaget den - der kan gå op til 7 dage før vi får den retur.

Du kan altid henvende dig til shop@mynovastudio.dk, hvis du har spørgsmål eller ønsker at få dine varer gensendt eller at få pengene tilbage.